Wednesday, February 16, 2011

wha , abang A . tengah sedap sedap tydo kan . awal aku bangun , kul 1125 , smlm off  hp sebab tanak org ganggu , kdang ade jeh org cal soh bgun , smbang smbang , lepas aku on jeh hp , hum . ofcoz lah orang ptame . ariel , HAHA . kejut aku bangun . ade lagi satu mcj masuk . <3 abang A ?? ape mimpi abang A text aku ni? terkejut gila , hppy gila !! abang A text aku , tade pun dy ckp dy rindu aku , aku jeh yg beria ia rindu dy . :( aku  jeh tergedik gedik na tgu dy ouh . herhh ! bengang jeh , *cinta tak dbalas . haha . HAHA , poyo kan aku ? kesah pulak aku kalo ape org nak ckp ? hum , ckp pasal abang A , dy da stat keje , n now dy dah keje , suke tengok abang A dah keje , tade lah dy bosan dok umah tu kann . then , aku rep text abang A , aku suruh dy pgy keje dulu , aku tanak ganggu dy tga keje .

********
tak lame tu , abnag A text aku , terkejut gak , ngat kan dy tak sudi nak text aku dah , sbb mcj last tu pun tade dy rep , hum . aku pun buka lah text mcj dy , abang A ckp , dy xsident . wha ! aku atas moto tyme tu , tga bace mcj dy , rase nak xsident skali ! terhenti aku , aku rep . hati aku laju gila bergerak . aku risau gila abang A , aku tanak abang A sakit , walaupun selsema skali pun . tp aku yakin . abang a A tak perlu  kan aku , mesti dy perlu org dy cinta , (sys nysa). ump . tp aku yg poyo care bout dy , mcm aku ni gfie dy pulak , syok sendiri doe aku ni !! bukan ape , aku sayang abang A jeh . aku tanak dy sakit , sedih . tyme tu aku rase nak fly jeh , dpt kt abang A . whaa ! hebat kan aku ? tp ? abanag A bukan milik aku , 

p/s : kalo abang A terbace blog ni , kodek minta maaf sangat . kodek tahu , abang A tak suke kodek tulis bout abang A :(

0 comments: