Wednesday, February 9, 2011

rindu kaw

harini pergi stadium , pergi sane pun sebab apek yg ajak . dy ajak teman dy jage mase tok lari . fine , aku ikut , dy bagi duit syiling , suro call mama cakap balik kul 4 . oke , aku call . then tunggu lah miss go amik bawak pergi stadium . apek layan manje sangat . suke sangat . rindu sangat . dlm kereta tu , dy peluk aku , waw . aku diam jeh . aku biarkan dy peluk aku pinggang aku . sebab aku tahu , dy still tak bole tinggalkan aku . dan aku pun tak dpt dan tak bole nak lupekan sume pasal kite . hurm , dah smpai stadium , apek kene pergi skola balik . tak tahu knape , dy suro aku tunggu dy , n dy say take care . tu jeh .

then , apek smpai stadium , keje ape kene buad . jage mase lah kan . dari situ . apek berkepit jeh dengan aku . tak tahu lah sebab ape , kanpe . hurm . apek , ko baik kan ? aku suke ko sangat . hurm , ade jeh peluang , ckgu tade . ko mesti peluk aku , waw . aku dapat rase , btape kuad nye cinta ko kat aku . lepas jeh habis buad keje , balik lah . tapi , belum lgy pukul 4 tyme tu . apek suruh teman dy , smpai mak dy dtg . fine , aku teman dy . aku duduk lah bedua kt stadium bole yg agak besar dan tak pernah sekali aku masuk dalam tu .

tinggal aku bedue jeh kt situ , aku kipas kan apek dgan buku tulis skola aku tu , waa . apek peuk aku , erat sangat . aku buad bodo lagi . tade sape pun kt situ , sunyi sangat . pelahan lahan apek dekat ngan aku , dan mahu kiss aku . aku tolak ! sebab aku tahu , cinta aku nan dy , takan wujud lagi . hurm , sedih sangat . then aku ajak dy klua dari stadium tu , tunggu my dad amik . tgok tgok lua tu ade lisha chitty , syafika , ngan anis lupie . plus plus budak budak cine yg aku tak kenal . aku klua slmber jeh nan apek pegang tangan .

omg ! syafika ckp aku bedue nan apek kt dlm kissing , tapi tak pun . HAHA . aku rindu kaw apek , siyees aku tak bole tinggal kan ko ,

0 comments: