Thursday, January 27, 2011

semalam ade budak baru masuk skola , comel gila babing ahh .
wha , fallinlove doe . from jb .
name ape ntah dy , lupe ahh .
malas amek tahu pun . lantak lah dy . haha .
yg tak bole blah nye kan .
tyme lari ah ., aku orang pleng last .
yeye jeh soh tunggu lah , nak lari same same ,pdhal dorang lari lagi laju dari aku , gampang betul .
dari jauh aku kene tinggal , lingkang pukang aku lari , jerit jerit pangel dorang soh tgu aku . akhir nyew aku mengalah , aku klua dari padang sebab mase lari pun da tamat . haha .
yang cikgu sume gelak gelak .
habis jeh lari sume gelak kat aku , sebab aku gile hyper aktif sangat :)
nway emg happy gila lah . tanpa segan silu pun .
citrine citrine , HAHA . semangat ruma sukan doe :)
sukan sukan ! kenape lmbat sngt bulan 6 ? aduyy . bengang betul lah .
tak saba dah ny nak lari lari ouh .

0 comments: